Tel./Mobil: (1) 296-296-1;(20) 53-63-407

H-2120 Dunakeszi
Madách I. u. 2/A

ÁSZF

Általános Szolgáltatási Feltételek

1. A szolgáltató neve: OLIMPIA FUTÁR KFT

Székhelye: 2120 Dunakeszi Madách I. u. 2/A
Adószáma: 23597004-2-13
KSH száma: 21430835-6412-212-01
Cégjegyzék száma: 13-09-158577
Rendelésfelvétel, ügyfélszolgálat: +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407
Ügyfélszolgálati elérhetőség: munkaidőben

Munkaidő: munkanapokon 8.00-18.00.

Ügyelet: minden egyéb időpontban.

A mobiltelefonos elérhetőség a hét minden napján, 0-24-ig él.

Telefon: +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407
Fax: +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407
Mobil: +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407
Email: olimpiafutar@olimpiafutar.hu
Honlap: www.olimpiafutar.hu
Felügyeleti Szervek: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet: 1088 Budapest, József krt. 6.
Telefon: 459-48-00
Honlap: www.fvf.hu

 

Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzata

 

Cím: 1139 Budapest, Béke tér 1.
Telefon 452-41-00
Email: onkorm@bp13.hu

 

2. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya

Az alábbiakban megfogalmazott Általános Szerződési Feltételek mindazon ajánlatokra vonatkoznak, amelyek során a OLIMPIA FUTÁR KFT ( továbbiakban OLIMPIA FUTÁR KFT) a Vevők részére futárszolgálati tevékenységet végez és a felek között létrejött keretmegállapodásban ettől eltérő feltételekben nem állapodnak meg. Jelen feltételek vonatkoznak továbbá minden, a OLIMPIA FUTÁR KFT -vel jövőben megkötött ügyletre is.

A Szolgáltató által bejelentés alapján nyújtott belföldi és nemzetközi futárszolgálati szolgáltatások

Cégünk fő profilja a budapesti, belföldi és külföldi küldemények azonnali kézbesítése motorkerékpárral és kistehergépkocsival.

Igénybe vehető különszolgáltatások

• hivatali ügyintézéssel kapcsolatos feladatok lebonyolítása

•  anyagok beszerzése, megvásárlása

•  virágcsokrok és ajándéktárgyak kézbesítése

•  egyedi igények

 

A küldemények felvételi, illetve leadási ideje

•  Budapesten és környékén: 30-40 percen belül. Leadási idő: a csomagfelvételtől számított 60-70 percen belül.

•  Vidéken: távolságtól, útvonaltól, egyéb kívánságoktól függően, Olimpia Futárszolgálat diszpécserével egyeztetve. Külföldre egyedi feltételek és díjszabás szerint végzünk szállítást.

A megadott időintervallumok tájékoztató jellegűek. Olimpia Futárszolgálat mindent megtesz a küldemények időben történő kézbesítéséért. Azonban minden igyekezetünk  ellenére – külső körülmények, pl. időjárás, forgalom, műszaki vagy kommunikációs bonyodalmak hatására – csúszások előfordulhatnak. Olimpia Futárszolgálat nagyobb késedelem esetén a Megrendelőt erről a tényről tájékoztatja, de felelősséget nem tud vállalni.

Kézbesítés, a feladó utólagos rendelkezései

A küldemények leadásakor Átvételi Elismervény aláíratása. Megrendelői igény esetén telefonos értesítés, visszaszállítás, fizetési ügyintézés, stb.

 

Csomagolás

A küldemény biztonságos szállításához szükséges csomagolást minden esetben a Megrendelőnek kell biztosítania. Köteles a küldeményt lezárni és megfelelő címzéssel ellátni.

 

A Szolgáltató felelősségi köre és mértéke

A Olimpia Futárszolgálat köteles a rábízott küldeményt mihamarabb, vagy a Megrendelő által kívánt időben kiszállítani. Amennyiben ebben akadályoztatás lépne fel, arról a Megrendelőt haladéktalanul köteles tájékoztatni.

 

Küldemények nyomonkövetése

A futár által felvett küldeményeket szerződéses Partnereinknél elhelyezett “SZÁLLÍTÁS-NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regisztráljuk, nagyban megkönnyítve az utólagos visszakeresést és lehetőséget adva a hó végi számlaellenőrzésre.

A küldemények szállítás közbeni nyomonkövetését folyamatos rádiókapcsolatunk biztosítja.

Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek.

A küldemények átadásakor “ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-t írattatunk alá, melyet megőrzünk az esetleges visszaellenőrzés érdekében. Megrendelőink igénye szerint természetesen más módon is eszközölhetjük a küldemények átvételét (pl.: egyedi / saját szállítólevéllel). Ezeket az okmányokat három hónapig őrizzük meg.

Kézbesíthetetlen küldemények kezelése

Amennyiben a küldemény kézbesítése bármely okból ( pl.: helytelen címzés, elköltözés, ismeretlen címzett, nyitvatartási / ügyfélfogadási idő lejárta vagy munkaidőn kívüli érkezés, stb.) meghiúsul, Olimpia Futárszolgálat azonnal felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel és a kialakult helyzetről illetve annak okairól őt tájékoztatja, a Megrendelő igénye szerint a küldeményt visszaszállítja illetve más címre / más időpontban kézbesíti.

 

Tudakozódás, panaszok

Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható.

Munkaidőben (munkanapokon 8.00-tól 18.00-ig) +36 (1) 453-2774 központi telefonszámon, illetve a +36 (20) 53-63-407 mobilszámon.

Ebben az időszakban tudjuk az e-maileket is fogadni ( olimpiafutar@olimpiafutar.hu ), valamint faxot is küldhetnek a +36 (1) 296-296-1-es számra.

Munkaidőn kívül (munkanapokon 18.00-tól 8.00-ig, valamint munkaszüneti napokon): +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407.

 

Hibás teljesítés esetén minőségi kifogások rendezésének módja

A felmerülő,  esetlegesen a Szolgáltató által okozott hibás teljesítés esetén a Megrendelővel egyeztetett egyedi kompenzációt alkalmazunk.

 

3. A futárszolgálati szállításból kizárt tárgyak köre:

Az ÁNTSZ engedélyhez kötött hűtést igénylő szállításokat ( pl: ételkiszállítás ) nem vállalunk, illetve azon küldemények kézbesítését sem, melyek a BTK-ban rögzített paragrafusokba ütköznek.

 

4. A futárszolgálat kezelésében feltételesen továbbítható tárgyak köre, továbbítási feltételeik:

A méret, illetve súlyhatár miatti követelmények miatt a megrendeléskor előzetes egyeztetés szükséges.

 

5. A szolgáltatás esetleges korlátozása és szüneteltetése:

Olimpia Futárszolgálat jogosult a szállítástól kötelezettség nélkül elállni, illetve a fizetési módon változtatni amennyiben:

a) Vevő nem teljesíti az irányába fennálló bármely fizetési kötelezettségét, vagy

b) Vevőről olyan információ jut a birtokába, amely megkérdőjelezi fizetőképességét.

 

6. A futárszolgálati szolgáltatások díjai:

Díjszámítás:

Futárszolgálatunk 0-24 óráig áll rendelkezésére hétvégén is.

 

Munkaidőben: 8.00-tól 18.00-ig, normál tarifával.

Munkaidőn kívül: 18.00-tól 8.00-ig, felárral.

 

Budapest és környékén: cégünk a kordinátarendszeres díjszabást alkalmazza. Ennek lényege a kerületből kerületbe történő számítás. Árainkat a mindenkori díjtáblázat tartalmazza. A *-gal jelölt kerületek külső területeire felárat számítunk fel.

Vidékre: a vidéki szállítások alapdíja, plusz a kilométerenkénti dij, amelyet a mindenkori táblázat tartalmaz.

Áraink az ÁFÁT nem tartalmazzák!

Cégünk autós felárat nem számít fel! Megrendelőink normál futárszolgálati tarifáért küldhetnek sérülékeny és különleges bánásmódot igénylő vagy nagyobb tételű küldeményeket is. Méret-és tömeghatár az aktuális megrendeléskor egyeztetendő.

 

Különszolgáltatás díjai, egyéb díjak

Több cím esetén: a legtávolabbi címet vesszük alapul, plusz címenként az aktuális ár.

Oda-vissza történő szállítás esetén: az alapdíj + 50 %.

Várakozás: 10 percig díjtalan, majd 10 percenként az aktuális ár.

Ügyintézés: lehetőség van postai vagy banki stb. ügyintézés megrendelésére. Ezen szolgáltatást csak a várakozási felár terheli.

Munkaidőn kívül történő szállítás egységesen a mindenkori ügyeleti ár.

 

Kedvezmények igénybevételének lehetőségei és mértékei

Azon ügyfeleinknek, akik rendszeresen igénybe kívánják venni szolgáltatásainkat, javasoljuk a szolgáltatási szerződés megkötését, amely esetén a fizetés minden hónap végén átutalással történik. Szerződéses partnereinket egyéb kedvezmények is megilletik, melyek mindig az aktuális szerződésekben találhatóak.

 

7. Az igénybevétel egyéb tudnivalói:

 

A futárszolgálati szolgáltatások igénybevételéhez használt űrlapok, mint a Megrendelővel kötendő szerződések formai kellékei

A futár által felvett küldeményeket a Megrendelőknél elhelyezett “SZÁLLÍTÁS – NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regiszráljuk, mely tartalmazza a felvétel helyét, pontos idejét, a küldemény szállításának pontos címét (melyet a megrendelő azon feltüntet), a szállítás során felmerülő esetleges várakozás illetve rakodás különdíját. Utólagos ellenőrzéskor így nagyban megkönnyítjük a visszakeresést és lehetőség nyílik a szállítással kapcsolatos összes lényeges információ áttekintésére.

Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek.

A küldemények átadásakor “ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-t írattatunk alá, melyen megtalálható a küldemény kézbesítésének időpontja és az átvevő neve.

 

Nemzetközi futárszolgálatra vonatkozó információk

Megrendelőink egyedi igényeinek megfelelően a külföldre történő szállítások, mindig egyedi megállapodás keretében történnek.

 

Egyéb, a Megrendelőket érintő tájékoztatók

Aktuális akcióinkról, illetve kedvezményeinkről honlapunkon tájékozódhatnak, illetve szórólapok formájában juttajuk el Megrendelőinkhez.

 

Az Általános Szerződési feltételek közzététele, a Megrendelők tájékoztatása

A Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek mindenkor hatályos változata megtekinthető a www.olimpiafutar.hu megnevezésű weboldalon, itt kerülnek közzétételre az esetleges változások is.