Általános Szolgáltatási Feltételek
1. A szolgáltató neve: OLIMPIA FUTÁR KFT
Székhelye: | 2120 Dunakeszi Madách I. u. 2/A |
Adószáma: | 23597004-2-13 |
KSH száma: | 21430835-6412-212-01 |
Cégjegyzék száma: | 13-09-158577 |
Rendelésfelvétel, ügyfélszolgálat: | +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407 |
Ügyfélszolgálati elérhetőség: | munkaidőben |
Munkaidő: munkanapokon 8.00-18.00.
Ügyelet: minden egyéb időpontban.
A mobiltelefonos elérhetőség a hét minden napján, 0-24-ig él.
Telefon: | +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407 |
Fax: | +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407 |
Mobil: | +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407 |
Email: | olimpiafutar@olimpiafutar.hu |
Honlap: | www.olimpiafutar.hu |
Felügyeleti Szervek: | Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság |
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelet: | 1088 Budapest, József krt. 6. |
Telefon: | 459-48-00 |
Honlap: | www.fvf.hu |
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzata
|
|
Cím: | 1139 Budapest, Béke tér 1. |
Telefon | 452-41-00 |
Email: | onkorm@bp13.hu |
2. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Az alábbiakban megfogalmazott Általános Szerződési Feltételek mindazon ajánlatokra vonatkoznak, amelyek során a OLIMPIA FUTÁR KFT ( továbbiakban OLIMPIA FUTÁR KFT) a Vevők részére futárszolgálati tevékenységet végez és a felek között létrejött keretmegállapodásban ettől eltérő feltételekben nem állapodnak meg. Jelen feltételek vonatkoznak továbbá minden, a OLIMPIA FUTÁR KFT -vel jövőben megkötött ügyletre is.
A Szolgáltató által bejelentés alapján nyújtott belföldi és nemzetközi futárszolgálati szolgáltatások
Cégünk fő profilja a budapesti, belföldi és külföldi küldemények azonnali kézbesítése motorkerékpárral és kistehergépkocsival.
Igénybe vehető különszolgáltatások
• hivatali ügyintézéssel kapcsolatos feladatok lebonyolítása
• anyagok beszerzése, megvásárlása
• virágcsokrok és ajándéktárgyak kézbesítése
• egyedi igények
A küldemények felvételi, illetve leadási ideje
• Budapesten és környékén: 30-40 percen belül. Leadási idő: a csomagfelvételtől számított 60-70 percen belül.
• Vidéken: távolságtól, útvonaltól, egyéb kívánságoktól függően, Olimpia Futárszolgálat diszpécserével egyeztetve. Külföldre egyedi feltételek és díjszabás szerint végzünk szállítást.
A megadott időintervallumok tájékoztató jellegűek. Olimpia Futárszolgálat mindent megtesz a küldemények időben történő kézbesítéséért. Azonban minden igyekezetünk ellenére – külső körülmények, pl. időjárás, forgalom, műszaki vagy kommunikációs bonyodalmak hatására – csúszások előfordulhatnak. Olimpia Futárszolgálat nagyobb késedelem esetén a Megrendelőt erről a tényről tájékoztatja, de felelősséget nem tud vállalni.
Kézbesítés, a feladó utólagos rendelkezései
A küldemények leadásakor Átvételi Elismervény aláíratása. Megrendelői igény esetén telefonos értesítés, visszaszállítás, fizetési ügyintézés, stb.
Csomagolás
A küldemény biztonságos szállításához szükséges csomagolást minden esetben a Megrendelőnek kell biztosítania. Köteles a küldeményt lezárni és megfelelő címzéssel ellátni.
A Szolgáltató felelősségi köre és mértéke
A Olimpia Futárszolgálat köteles a rábízott küldeményt mihamarabb, vagy a Megrendelő által kívánt időben kiszállítani. Amennyiben ebben akadályoztatás lépne fel, arról a Megrendelőt haladéktalanul köteles tájékoztatni.
Küldemények nyomonkövetése
A futár által felvett küldeményeket szerződéses Partnereinknél elhelyezett “SZÁLLÍTÁS-NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regisztráljuk, nagyban megkönnyítve az utólagos visszakeresést és lehetőséget adva a hó végi számlaellenőrzésre.
A küldemények szállítás közbeni nyomonkövetését folyamatos rádiókapcsolatunk biztosítja.
Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek.
A küldemények átadásakor “ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-t írattatunk alá, melyet megőrzünk az esetleges visszaellenőrzés érdekében. Megrendelőink igénye szerint természetesen más módon is eszközölhetjük a küldemények átvételét (pl.: egyedi / saját szállítólevéllel). Ezeket az okmányokat három hónapig őrizzük meg.
Kézbesíthetetlen küldemények kezelése
Amennyiben a küldemény kézbesítése bármely okból ( pl.: helytelen címzés, elköltözés, ismeretlen címzett, nyitvatartási / ügyfélfogadási idő lejárta vagy munkaidőn kívüli érkezés, stb.) meghiúsul, Olimpia Futárszolgálat azonnal felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel és a kialakult helyzetről illetve annak okairól őt tájékoztatja, a Megrendelő igénye szerint a küldeményt visszaszállítja illetve más címre / más időpontban kézbesíti.
Tudakozódás, panaszok
Ügyfélszolgálatunk a hét minden napján, a nap 24 órájában hívható.
Munkaidőben (munkanapokon 8.00-tól 18.00-ig) +36 (1) 453-2774 központi telefonszámon, illetve a +36 (20) 53-63-407 mobilszámon.
Ebben az időszakban tudjuk az e-maileket is fogadni ( olimpiafutar@olimpiafutar.hu ), valamint faxot is küldhetnek a +36 (1) 296-296-1-es számra.
Munkaidőn kívül (munkanapokon 18.00-tól 8.00-ig, valamint munkaszüneti napokon): +36 (1) 296-296-1; +36 (20) 53-63-407.
Hibás teljesítés esetén minőségi kifogások rendezésének módja
A felmerülő, esetlegesen a Szolgáltató által okozott hibás teljesítés esetén a Megrendelővel egyeztetett egyedi kompenzációt alkalmazunk.
3. A futárszolgálati szállításból kizárt tárgyak köre:
Az ÁNTSZ engedélyhez kötött hűtést igénylő szállításokat ( pl: ételkiszállítás ) nem vállalunk, illetve azon küldemények kézbesítését sem, melyek a BTK-ban rögzített paragrafusokba ütköznek.
4. A futárszolgálat kezelésében feltételesen továbbítható tárgyak köre, továbbítási feltételeik:
A méret, illetve súlyhatár miatti követelmények miatt a megrendeléskor előzetes egyeztetés szükséges.
5. A szolgáltatás esetleges korlátozása és szüneteltetése:
Olimpia Futárszolgálat jogosult a szállítástól kötelezettség nélkül elállni, illetve a fizetési módon változtatni amennyiben:
a) Vevő nem teljesíti az irányába fennálló bármely fizetési kötelezettségét, vagy
b) Vevőről olyan információ jut a birtokába, amely megkérdőjelezi fizetőképességét.
6. A futárszolgálati szolgáltatások díjai:
Díjszámítás:
Futárszolgálatunk 0-24 óráig áll rendelkezésére hétvégén is.
Munkaidőben: 8.00-tól 18.00-ig, normál tarifával.
Munkaidőn kívül: 18.00-tól 8.00-ig, felárral.
Budapest és környékén: cégünk a kordinátarendszeres díjszabást alkalmazza. Ennek lényege a kerületből kerületbe történő számítás. Árainkat a mindenkori díjtáblázat tartalmazza. A *-gal jelölt kerületek külső területeire felárat számítunk fel.
Vidékre: a vidéki szállítások alapdíja, plusz a kilométerenkénti dij, amelyet a mindenkori táblázat tartalmaz.
Áraink az ÁFÁT nem tartalmazzák!
Cégünk autós felárat nem számít fel! Megrendelőink normál futárszolgálati tarifáért küldhetnek sérülékeny és különleges bánásmódot igénylő vagy nagyobb tételű küldeményeket is. Méret-és tömeghatár az aktuális megrendeléskor egyeztetendő.
Különszolgáltatás díjai, egyéb díjak
Több cím esetén: a legtávolabbi címet vesszük alapul, plusz címenként az aktuális ár.
Oda-vissza történő szállítás esetén: az alapdíj + 50 %.
Várakozás: 10 percig díjtalan, majd 10 percenként az aktuális ár.
Ügyintézés: lehetőség van postai vagy banki stb. ügyintézés megrendelésére. Ezen szolgáltatást csak a várakozási felár terheli.
Munkaidőn kívül történő szállítás egységesen a mindenkori ügyeleti ár.
Kedvezmények igénybevételének lehetőségei és mértékei
Azon ügyfeleinknek, akik rendszeresen igénybe kívánják venni szolgáltatásainkat, javasoljuk a szolgáltatási szerződés megkötését, amely esetén a fizetés minden hónap végén átutalással történik. Szerződéses partnereinket egyéb kedvezmények is megilletik, melyek mindig az aktuális szerződésekben találhatóak.
7. Az igénybevétel egyéb tudnivalói:
A futárszolgálati szolgáltatások igénybevételéhez használt űrlapok, mint a Megrendelővel kötendő szerződések formai kellékei
A futár által felvett küldeményeket a Megrendelőknél elhelyezett “SZÁLLÍTÁS – NYILVÁNTARTÓ LAP”-on regiszráljuk, mely tartalmazza a felvétel helyét, pontos idejét, a küldemény szállításának pontos címét (melyet a megrendelő azon feltüntet), a szállítás során felmerülő esetleges várakozás illetve rakodás különdíját. Utólagos ellenőrzéskor így nagyban megkönnyítjük a visszakeresést és lehetőség nyílik a szállítással kapcsolatos összes lényeges információ áttekintésére.
Amennyiben szükséges, az átvételi igazolást ( vagy pl. utánvétes küldemények esetén az áru ellenértékét) visszajuttatjuk Partnereinknek.
A küldemények átadásakor “ÁTVÉTELI ELISMERVÉNY”-t írattatunk alá, melyen megtalálható a küldemény kézbesítésének időpontja és az átvevő neve.
Nemzetközi futárszolgálatra vonatkozó információk
Megrendelőink egyedi igényeinek megfelelően a külföldre történő szállítások, mindig egyedi megállapodás keretében történnek.
Egyéb, a Megrendelőket érintő tájékoztatók
Aktuális akcióinkról, illetve kedvezményeinkről honlapunkon tájékozódhatnak, illetve szórólapok formájában juttajuk el Megrendelőinkhez.
Az Általános Szerződési feltételek közzététele, a Megrendelők tájékoztatása
A Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek mindenkor hatályos változata megtekinthető a www.olimpiafutar.hu megnevezésű weboldalon, itt kerülnek közzétételre az esetleges változások is.